Στοιχεία Θέματος Συνεδρίασης 00003 / 2017 Επιστροφή

AAΈτοςΗμερομήνια 
000132017 02/06/2017 Επιλογή
000122017 22/05/2017 Επιλογή
000112017 08/05/2017 Επιλογή
000102017 10/04/2017 Επιλογή
000092017 27/03/2017 Επιλογή
000082017 05/03/2017 Επιλογή
000072017 28/02/2017 Επιλογή
000062017 28/02/2017 Επιλογή
000052017 24/02/2017 Επιλογή
000042017 20/02/2017 Επιλογή
000032017 17/02/2017 Επιλογή
000022017 31/01/2017 Επιλογή
000012017 23/01/2017 Επιλογή
000382016 30/12/2016 Επιλογή
000362016 21/12/2016 Επιλογή
000372016 21/12/2016 Επιλογή
000352016 14/12/2016 Επιλογή
000342016 30/11/2016 Επιλογή
000322016 28/11/2016 Επιλογή
000332016 28/11/2016 Επιλογή
000302016 23/11/2016 Επιλογή
000312016 23/11/2016 Επιλογή
000292016 07/11/2016 Επιλογή
000282016 21/10/2016 Επιλογή
000262016 19/10/2016 Επιλογή
1 2 3 4 5 6 >> >|
Σελίδα 1 από 15


A/A: 00076 Ημερήσια Διάταξη: ΕΝΤΟΣ Εισηγητής: Σταυρίδης Αθανάσιος Αντιδήμαρχος Τεχν.Υπηρ.-Δόμ/ση
Κατηγορία: Περιγραφή:
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΒΙΩΣΙΜΗΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ Λήψη απόφασης για την έγκριση κυκλοφοριακής μελέτης χώρου στάθμευσης στη διασταύρωση των οδών Γαμβέτα και Ερμού.(απόφαση 25/2017 Ε.Π.Ζ.)
Περίληψη:

Στοιχεία Απόφασης

A/A: 00092 Έτος: 2017 ΑΔΑ: Αποτέλεσμα Ψηφοφορίας: ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ
Σκεπτικό Απόφασης Download Απόσπασμα Απόφασης
Έχοντας υπόψη το υπ’ αριθ.πρωτ.8994/7-2-2017 διαβιβαστικό του ασκούντος καθήκοντα Δημάρχου κ. Θεοδώρου, την υπ’ αριθ.25/2017 απόφαση της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής αναφορικά με την έγκριση κυκλοφοριακής Μελέτης για τη διαμόρφωση χώρου στάθμευσης σε οικόπεδο που βρίσκεται στη διασταύρωση των οδών Γαμβέτα και Ερμού, τις διατάξεις του Ν.2696/1999 «Κύρωση του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας», των άρθρων 79 και 82 του Ν. 3463/06, του άρθρου 73 του Ν.3852/2010, την τοποθέτηση του δημοτικού συμβούλου της α΄ ελάσσονος μειοψηφίας κ. Στόικου ότι στην Ε.Π.Ζ. το θέμα προσεγγίστηκε από την τεχνοοικονομική του πλευρά, ο τρόπος λειτουργίας του πάρκινγκ δεν διασφαλίζει τη σύντομη σ’ αυτό παραμονή αφού δεν προβλέπονται τεχνητά μέσα ελέγχου, η δημοτική αστυνομία δεν είναι τόσο πολυάριθμη ώστε να ασκεί έλεγχο από το πρωί μέχρι το βράδυ, ούτε υπάρχει κάποιος τρόπος επιβολής προστίμου στους παραβάτες, έτσι θα οδηγηθούμε σε μακροχρόνιες σταθμεύσεις καθώς είναι μια πυκνοκατοικημένη περιοχή, χωρίς πολλές πυλωτές, δεν θα εξυπηρετηθεί ο σκοπός της Μελέτης, επιπλέον το κόστος των 800,00€ για τον Δήμο θα το επιβαρυνθούν και οι πολίτες άλλων συνοικιών χωρίς τελικά να εξυπηρετούνται λόγω των παρατημένων στον χώρο αυτό φορτηγών και λοιπών αυτοκινήτων, την τοποθέτηση του επικεφαλής της β΄ ελάσσονος μειοψηφίας κ. Μιτζικού ότι πέραν του κόστους ανακύπτει και θέμα ισονομίας απέναντι στους συμπολίτες μας οι οποίοι κατοικούν σε άλλες περιοχές προτείνει δε, να υπάρχει τουλάχιστον ένα κόστος που να καλύπτει το κόστος των 800,00€ του Δήμου, η πληρωμή αυτού του συμβολικού κόστους θα χρησιμεύσει ως μέσο ελέγχου της στάθμευσης γιατί θα γνωρίζουμε ποιος πλήρωσε τι και για πόση ώρα, την τοποθέτηση του επικεφαλής της γ΄ ελάσσονος μειοψηφίας κ. Νάνου ότι καλώς μισθώθηκε ο χώρος και θα πρέπει να βρεθούν κι άλλοι χώροι σε άλλες περιοχές με έντονο πρόβλημα όπου θα παρέχεται δωρεάν παρκάρισμα, πρέπει όμως για τη λειτουργία του να ληφθεί υπόψη και η κάθοδος των οχημάτων της πυροσβεστικής υπηρεσίας από την Γαμβέτα, την τοποθέτηση του ανεξάρτητου δημοτικού συμβούλου κ. Αποστολάκη ότι αυτό το πάρκινγκ δεν βλέπουμε να είναι ενταγμένο σε ένα συνολικό πρόγραμμα με το οποίο να αποθαρρύνονται οι πολίτες να φέρνουν τα οχήματά τους στο κέντρο, το κυκλοφοριακό είναι ένα θέμα που αφορά και στα επόμενα χρόνια γι’ αυτό, η Δημοτική Αρχή πρέπει να φέρει προς ψήφιση μια πρόταση, μια Μελέτη για τα επόμενα χρόνια, με τη βοήθεια του Πανεπιστημίου που μπορεί να συλλέξει στοιχεία και ενός εξωτερικού συνεργάτη εάν χρειαστεί διότι απ’ το ’97 δεν έχει γίνει τίποτα, σε απάντηση της ανωτέρω τοποθέτησης ο ασκών καθήκοντα Δημάρχου κ. Θεοδώρου αναφέρει ότι ο Δήμος πήρε τη χρηματοδότηση από το Πράσινο Ταμείο για να προκηρυχθεί διαγωνισμός για μια Μελέτη για το σχέδιο βιώσιμης αστικής κινητικότητας του Δήμου, στην υποβληθείσα πρόταση προς τη Διαχειριστική Αρχή για τη βιώσιμη αστική ανάπλαση προβλέπεται δίκτυο ποδηλατοδρόμων καθώς και η προμήθεια ποδηλάτων για τους δημότες πάλι μέσω της βιώσιμης αστικής ανάπλασης, επίσης σύντομα είναι σε επεξεργασία μια πρόταση η οποία θα κατατεθεί απευθείας στην Ευρωπαϊκή Ένωση και αφορά γενικότερα τον κυκλοφοριακό σχεδιασμό της πόλης, την τοποθέτηση του ανεξάρτητου δημοτικού συμβούλου κ. Γαργάλα ότι καμία επέμβαση σημειακή και αποσπασματική δεν μπορεί να λύσει το πρόβλημα, πρέπει στη Μελέτη να ληφθούν υπόψη και να εξυπηρετηθούν και τα καταστήματα στην αγορά που ανοίγουν μετά τις 09:00, όπως οι χώροι διασκέδασης, θα μπορούσε λοιπόν να είναι θετικός υπό δύο προϋποθέσεις α) παρκάρισμα έως μιάμιση ή δύο ώρες κι από κει και πέρα ελεγμένα με μηχανισμό καταγραφής σε περίπτωση παράβασης της συνθήκης, να πληρώνεται το πρόστιμο που αναλογεί σε οποιαδήποτε υπέρβαση χρόνου στάθμευσης σε οποιαδήποτε άλλη περιοχή του Βόλου και να ισχύει για όλο το 24ωρο, το δίωρο για όλους και για όλη την ημέρα και β) κανένα αντίτιμο δεν τίθεται και ως συστατικό στοιχείο στη Μελέτη, να διασφαλίζεται με απρόσκοπτο τρόπο, η παράκαμψη, η οδός έλευσης επειγόντων περιστατικών της πυροσβεστικής υπηρεσίας, κατόπιν σύμφωνης γνώμης της εν λόγω υπηρεσίας ότι δεν παρακωλύεται το έργο τους, σε απάντηση της ανωτέρω τοποθέτησης ο αρμόδιος Αντιδήμαρχος κ. Σταυρίδης αναφέρει ότι μετά από συζήτηση του θέματος στη συνεδρίαση της Ε.Β.Κ., στην οποία παραβρέθηκε και ο διοικητής της Τροχαίας έγινε τροποποίηση και ορίστηκε η είσοδος από την Ερμού κι η έξοδος από την Γαμβέτα άρα δεν θα υπάρχει κανένα πρόβλημα στη διέλευση των πυροσβεστικών οχημάτων, σε περίπτωση δε μη τήρησης του ωραρίου θα κόβονται πρόστιμα, την πρόταση του ανεξάρτητου δημοτικού συμβούλου κ. Χαυτούρα –ο οποίος βλέπει θετικά την πρόταση της Δημοτικής Αρχής για παροχή δωρεάν πάρκινγκ μέσα στην πόλη- να διαμορφωθεί μακροπρόθεσμα ένας χώρος στάθμευσης πριν από το κέντρο της πόλης όπως στις ευρωπαϊκές πόλεις και να γίνει πεζοδρόμηση του κέντρου, την παρατήρηση του επικεφαλής της μείζονος μειοψηφίας κ. Πατσιαντά –ο οποίος είναι θετικός στην πρόταση- εάν δεν λειτουργήσει όπως πρέπει λόγω έλλειψης αστυνόμευσης ή λόγω ασυνειδησίας, οι δημοτικοί σύμβουλοι μπορούν να επανεξετάσουν τη θέση τους, στη συνέχεια ο Πρόεδρος θέτει το θέμα σε ψηφοφορία, ύστερα από διαλογική συζήτηση και με την αρνητική ψήφο των δύο (2) παρόντων μελών της α΄ ελάσσονος μειοψηφίας κ.κ. Λαμπρινίδη Φωτίου και Στόικου Νικολάου για τους λόγους που ανέφερε κατά την τοποθέτησή του, τη λευκή ψήφο των τριών (3) παρόντων μελών της β΄ ελάσσονος μειοψηφίας κ.κ. Δουλόπουλου Αριστοτέλη, Τσοπουρίδου Αικατερίνης και Μιτζικού Μιχαήλ για τους λόγους που ανέφερε κατά την τοποθέτησή του και τη λευκή ψήφο των ανεξάρτητων δημοτικών συμβούλων κ.κ. Αποστολάκη Ιάσονα και Γαργάλα Κων/νου λόγω μη δέσμευσης της Δημοτικής Αρχής στις προϋποθέσεις τις οποίες έθεσε κατά την τοποθέτησή του,
Πατήστε αποθήκευση για να αποθηκευτεί το αρχείο που θα σας ανοίξει.

Download...